صبح امروز در نزدیکی فرودگاه مهرآباد اتفاق افتاد

تازه‌ترین تصاویر از سقوط هواپیمای مسافربری |مجموعه‌عکس|

صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سوی طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد و حاشیه شهرک فرهنگیان سقوط کرد و تعداد زیادی از مسافران آن کشته شدند. تصاویری از این حادثه را در ادامه گردآورده‌ایم.
کد خبر: ۷۰۳۸۹۰
تازه‌ترین تصاویر از سقوط هواپیمای مسافربری |مجموعه‌عکس|

جام جم سرا: به منظور سنگین نشدن صفحه و سرعت گرفتن بارگذاری تصاویر، جدیدترین عکس‌های این حادثه را همراه با تصاویری از خانواده‌های مجروحان را می‌توانید با کلیک روی صفحه جدید «ایران ۱۴۰، پرنده‌ای که به خانه نرسید |مجموعه‌عکس-۲|» ببینید.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات انتشار یافته: ۵۰
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خیلی متاسفم برای كشته شدگان و به ملت عزیز ایران تسلیت می گم
حامدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
منم متاسفم
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت به همه ایرانی ها... فاجعه ی دردناكیه.... :(
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خداوند روحشان را شاد و به بازماندگان صبر عنایت فرماید.براستی چرا این دست اتفاقات دلخراش هنوز می افتد.
سیماازقم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
دلخراش بود...عرض تسلیت به همه ی بازماندگان
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
باورم نمیشه خدا همهشون رو بیامرزه
باستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عرض تسلیت به همه بازماندگان این حادثه و ملت صبور ایران
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
چرا خلبانش اوكراینی بوده؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
جای تاسف است 50 نفر فوت كردند آنوقت در عكس نهم دو سرباز با دستهای باز اظهار شادمانی میكنند
فهیمه حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
روحشون شاد.به خانواده های داغدار تسلیت میگم وخدا به بازماندگان صبرعنایت كنه.امین
مجید از اراك
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به خانوادگان كشته شدگان تسلیت مگم
خزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت میگم به بازماندگان این فاجعه مارا در غم خود شریك بدانید
داغدار حادثه
United States of America
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به كدامین گناه كشته شدند؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
انا لله و انا الیه راجعون
نوشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خدا به خانوادهاشون واقعا صبر بده خیلی متاسفم...
طبسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت و اروزوی صبروبردباری برای بازماندگان این اتفاق دردناك
م - ن ك
United States of America
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
واقعاً خیلی ناراحت شدم خدا با بازماندگان صبر عنایت فرماید
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت میگم به خانواده های این عزیزان ...بروز چنین اتفاقاتی جای تاسف داره ... استیضاح وزیر محترم...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
امیدوارم این ٱخریش باشه به تمام خانوادهای این سانحه هویی تسلیت میگم روحشان شاد.
برای شادی روحشان صلوات.
هركی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
با عرض سلام . منم به نوبه خودم تسلیت میگم به خانواده این 46 نفری كه رفتن اون دنیا . تسلیت !!!
اما خلبان . خلبان ایرانی بوده . تا اینجایی كه من خوندم . این قدر تقصیرا رو به گردن هم نندازین . یكی میگه هواپیما برا سپاه بوده، سپاه تكذیب میكنه . به جای اینكه به فكر این باشیم كه چرا این هواپیما سقوط كرده دنبال متهم میگردیم . با تشكر !!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت میگم خدا به خانوادهاشون صبر بده.
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت به بازماندگانشون ، چرا این اتفاقات باید تو كشور ما پیش بیاد با این هواپیماهای فرسوده هواپیمایی كه چند دقیقه از پروازش نگذشته یه موتورش از كار بیفته و سقوط كنه واقعا تاسف باره .
امیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
واقعاً دردناكه ، به خانواده های داغ دیده تسلیت میگم
فیضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت به بازماندگان
غمگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
منم به همه بازماندگان حادثه وملت ایران تسلیت میگم درپاسخ به بیننده ای كه نوشته بدون نام درمورد عكس نهم اظهار نظر كرده باید بگم اولا اونا میخواستن از ورود خبرنگارا ومردم به حریم حادثه جلوگیری كنن ایشون باید یه بار دیگه عكس رو به دقت ببینن مگه میشه ملت عزادار باشه واونا شاد باشن. برای شادی روح درگذشتگان این حادثه فاتحه مع الصلوات.
غمگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
منم به همه بازماندگان حادثه وملت ایران تسلیت میگم درپاسخ به بیننده ای كه نوشته بدون نام درمورد عكس نهم اظهار نظر كرده باید بگم اولا اونا میخواستن از ورود خبرنگارا ومردم به حریم حادثه جلوگیری كنن ایشون باید یه بار دیگه عكس رو به دقت ببینن مگه میشه ملت عزادار باشه واونا شاد باشن. برای شادی روح درگذشتگان این حادثه فاتحه مع الصلوات.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عرض تسلیت به ملت عزیز ایران
یعقوب زاده تربتحیدریه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خیلی ناراحت شدم.تسلیت میگم به بازماندگان امیدوارم تكرار نشه.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بازگشت همه بسوی اوست . اما به چه جرم و گناهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدار
محمد.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به بازماندگانشان عرض تسلیت دارم .
به نظر بنده اگر خلبان دارای مهارت بالا بود میتونست با تلفات خیلی كمتر از این هواپیما رو همون تو خیابون فرود بیاره .
الله اعلم
باید منتظر نظر كارشناسان باشیم.
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
باعرض تسلیت به بازماندگان حادثه آقا یاخانم بدون نام اون دوسرباز(عكس نهم)درحال شادی كردن نیستندبلكه درحال انجام وظیفه وحفظ صحنه حادثه هستند.دربعضی مواقع نبایداجازه دادتاازصحنه حادثه عكس گرفته شود.معلوم نیست پشت دوربین این خبرنگارچندنفردیگر در حال عكس گرفتن هستند.كمی منطقی باش.
بهرام محرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
روحشان شاد. خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید. واقعا سخته. امیدوارم شاهد چنین حوادثی نباشیم.
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
طبق معمول هیچ مسئولی اظهار تأسف نخواهد كرد هیچ مسئولی استعفا نخواهد كرد . كسی عذر خواهی نمی كنه . و ملت همچنان زندگیشان به مویی بند است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خداوند همه رو مورد رحمت قرار بدهد انشاءالله. برای شادی روح همشون صلوات
امیر فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
قبلا از هر چیز به باز ماندگان انها تسلیت میگویم چون خودم همیشه از این وسیله استفاده میكنم امیدوارم دولت هر چه زودتر به فكر باشد
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تا دیروز زنده بودند نفس می كشیدند
زندگی چقدر بی ارزشه...
ربیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
روحشان شاد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
انا لله و انا الیه راجعون خداوند صبر عنایت فرماید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
متاسفم ایران عزیزم دیگه كلام نمی تونه زخم هاتو مرحم بشه برا تمام بازمانده ها آرزوی صبر دارم جاشون بهشت موعود باشه
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
این فاجعه ملی رو به عموم هم وطنان تسلیت عرض میكنم خیلی تكان دهندست.
محسن معینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خدا رحمتشون كنه وبه خانوادهاشون صبر بده.
zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
روحشون شاد.به خانواده های داغدار تسلیت میگم وخدا به بازماندگان صبرعنایت كنه.امین
مهرداد پ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خدا رحمتشون كنه خیلی ناراحتم امیدوارم جسد شون شناسایی بشه و دیگه اینجور اتفاقی برای ایران ها نیفته.
داود شاهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خدایا برای بازمانده گان این سانحه عظیم صبر عنایت بفرما.روحشان شاد باد.
حمید
Germany
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
كشور جهان سوم همینه كه میبینید. وای به حال روزهای بعدی. این وضع هواپیماها، اونم وضع اتوبوس ها، اون یكی هم وضع قطارها. صد رحمت به عصر حجر . اصلا نمیدونم تو این مملكت مسئولیت پذیری هم وجود داره.
عارف
Russian Federation
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
دنیا جای ماندن نیست خوش به حال آنهایی كه بایادی خوش ونام نیك دار فانی راوداع میكنند . برای همه بازمانگان این فاجعه تلخ آرزوی صبردارم.
شهبد مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
متاسفم برای مردمی كه اینگونه دچار حوادث مرگبار میشوند وكاری هم از دستشان برنمی آید.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خیلی متاسفم
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عجب

نیازمندی ها